Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 07, 00:51

I det minste mener jeg vi gjør en svært god kamp, Bajen får ikke til mye, og vi ligger over stort i både spill og sjanser. Og har nok sjanser til å score både en og to og tre ganger.

I mine øyne gikk vi ned med flagget til topps, det var egentlig tilfeldigheter som avgjorde kampen, og Bajen trakk det lengste strået, tilfeldigvis.

Nivået på svensk og norsk fotball er nok ganske sammenlignbart, norsk fotball er bedre på hodet, og fysikk, svensk fotball er bedre på balltempo.

At norsk fotball er så mye bedre enn svensk fotball som mange her inne har påstått er nok det reneste tøv, for Hammarby hadde hevda seg meget godt i Tippeligaen, det er jeg helt sikker på. Og FFK hadde sannsynligvis hevda seg i svenske ligaen, vil jeg tro.

I begge kampene var Hammarbys midtbane sterk, og jobba og slet hele kampen igjennom for å bryte opp spillet vårt. Jeg har blitt overraska over at Hammarby satsa så mye på høyt press, både på Råsunda og på stadion.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340