Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 30 aug 07, 23:12

det her er den jævligaste kampen jeg har vært med på. vi kjører hele kampen. å at det ikke ble lagt til mer enn 4 minutter syns jeg er et mirakel. burde vært minimum 6 min. kanskje opp mot 8 også.

håper også vi får se mer av kouadio fremover. har bedre teknikk en fofana. virker raskere. bedre spilleforståelse/overblikk. eneste fofana kanskje er bedre er styrken i kroppen å hodespill.

snakket med noen hyggelige hammarby supportere etter kampen. å de var enige at vi hadde fortjent å vinne kampen idag. men han sa jeg måtte huske på den første kampen som ble spilt også.

guttane kjemper mot et defansivt å kompakt lag i 85 min av kampen. å da er det ikke lett å skore mål. savner gashi der ute idag. han kunne vært forskjellen på tap å seier idag trur jeg. hadde noen forferdelige skudd idag. utenom skuddet til bjørkøy selvfølgelig.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f