Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 29 aug 07, 23:50
Endret: 30 aug 07, 00:09
Opprinnelig postet av Klokan
...men jeg kan ikke sed deg på en j-....  kamp at du står sammen med PH ----

Sur for at Dinamo ble slått ut i dag, Zoran?

Nei, du ser meg ikke ofte på Plankehaugenfeltet, men så bor jeg også på andre siden av landet. I tillegg så dekker JEG som regel kampene når jeg er hjemme for at DERE skal få lese kampreferater og intervjuer på DETTE nettstedet.

For øvrig var jeg så å si på samtlige kamper i 1. divisjon - borte og hjemme, og det var ikke mange som tok 27,5 timers turen til Ulsteinvik for å se Hødd - FFK. Jeg har også vært oppvokst på gamle ståa så lenge jeg kan huske med min far(, som står hver kamp i Plankehaugen), og kan ikke akkurat si at jeg erindrer mange kamper med deg der.

Uansett så er dette HELT irrelevant for diskusjonen JEG har frontet. Jeg snakker ut ifra hvordan UTENFORSTÅENDE kan se på denne grupperingen, logovalget deres, navnet og asosiasjon til lignende grupperinger generelt.

Jeg mener selv jeg har vært saklig, men i hver eneste tråd kommer du med lignende utbrudd og usakligheter, som egentlig bare viser at du ikke har forstått det jeg har forsøkt å si. Og det jeg har sagt har ingenting med at jeg er kjent eller "ikke kjent med miljøet" å gjøre, men hvordan det kan bli oppfattet utenfra, og dermed hva det kan eskaleres til.

PS! Fint om du får Plankehaugen.no til å bli ett like bra nettsted som ffksupporter.net. Jeg har nemlig vurdert å legge ned hele dritten, eller trekke meg helt ut, da det tar altfor mye tid, og føles mer som en plikt fremfor en hobby. Jeg har brukt nesten 5 år på dette nå, og det er rett og slett ikke moro lenger. Tror du meg ikke, så får du spørre de andre moderatorene. Og ja, det hadde vært enklere å trappe ned om flere ønsket å stille opp som skribenter, men det virker å være umulig å få flere medarbeidere. Dette burde jeg for øvrig ikke ha skrevet, men jeg får sette det på kontoen over oppgitt affekt. Akkurat som jeg setter ditt innlegg på det samme.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340