Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 27 aug 07, 12:55
Hvor mange tusen det dreier seg om er ikke kjernen av dette her. Poenget er at det hindrer min og andres utsikt, vår felles opplevelse av kampen, samt er et dårlig signal til spillerne. Det er ofte at kampene blir avgjort i sluttminuttene, da trenger de et tilstedeværende publikum!   I tillegg ser det veldig kjipt ut, bla på TV, når massevis av folk reiser seg og går 5 minutter før slutt. Alle andre steder er dette et signal om at publikum er svært misfornøyd, ser man en kamp fra Lerkendal på TV så tenker man sitt når publikum går før fløyta.

Gangbrua er et argument, men alle har muligheten til å gå Kråkerøybrua istedet. Selv kommer vi ifra Onsøy med bil, og parkerer sør i sentrum for å kunne gå storebrua tilbake og slippe kø. Der er det mindre bilkø også..

Vi skryter oss snart ihjel om stemninga på stadion. Jeg mener vi har lite å skryte av før vi får en slutt på dette.

Ja til banner!!!

---------------------------

Svaberget for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340