Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 aug 07, 07:36
Opprinnelig postet av Kent

Han ble hentet av KTE og er derfor ubrukelig. Har du ikke fått med deg at paco`s evne til å ha egne meninger forsvant på mystisk vis da Morgan Andersen ble ansatt i klubben?

Kjære vakre vene. Flamebait kalles det paco gjør og enkelte noobs her inne kaster seg over dem - HVER gang!? Djiiz.

Kan vi ikke prøve å unngå at alle diskusjoner som paco deltar i ender med at han kalles en Morgan-lakei som hater alt KTE gjorde? Det er en latterlig forenkling vi ikke er tjent med. Omtrent en like unødig forenkling som paco gjør når han spissformulerer at Ramberg er helt totalt ubrukelig.

Når det er sagt skal man ha rimelige sterke FFK-briller med Ramberg-filter for å mene at Ramberg har vært bra i år. Det er en grunn til at han nå er 4. valg på midtbanen.

I kampen igår synes jeg Ramberg var ganske slapp i første omgang, men brukbar i andre. Han sliter med posisjoneringa, naturlig nok, men gjør bra nok ting til å få en assist og burde jo scoret et mål.

Min største negative skuffelse i går var Gerrbrand som ikke spilte på sitt jevne gode hele veien - han rotet det litt for seg selv ved et par anledninger.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340