Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 22 aug 07, 09:52
Opprinnelig postet av Söta Bajen-Bror

Det var mycket snack här på forumet inför matchen i Solna om vilka hemska fans Hammarby har som bär sig åt som svin före, under och efter matcher... Skulle vara kul å höra hur bemötandet gick från dom av er som var i Sverige förra veckan... För ni fick väl uppleva Hammarbyfans på nära håll räknar jag med?

 

Var väl inte så illa som många befarade?



Jeg kan bare snakke for meg selv, men Hammarby-fansen jeg møtte må være noen av de hyggeligste fotballsupporterne jeg noen gang har truffet. De var nysgjerrige på norsk fotball og norske supportere, fortalte om hvordan forholdene mellom Stockholmslagene var, og  fremsto som en veldig sammensveiset og bra gjeng. 

I det hele tatt var det veldig god stemning på Råsunda. Politiet gikk bare rundt og smilte, og sikkerhetsvaktene var høflige og sympatiske. Og Stockholm er en riktig så fin by. En prima tur på alle måter.

Jeg hadde gjerne sett at Hammarby gikk videre i UEFA-cupen om dere ikke spilte mot oss. Jeg får nøye meg med å holde med dere i Allsvenskan i stedet.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f