Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 21 aug 07, 19:21
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Holters
1) Hvorfor er det ikke talsmannen som uttaler seg om dette?
Edit: Stemmer, Ulf er innlagt. Hvem er midlertidig talsmann? Personlig savner jeg profesjonaliteten til Lars Thoresen.

2) Ikke akkurat tidenes mest velartikulerte eller gjennomtenkte "pressemelding". De bør i det minste luke bort skrivefeil.

3) Er det ikke tifo- og "sjefskongen" vi ser her med dusker?

Hele budskapet i "pressemeldingen" blir jo lite troverdig når dette står i avisa dagen før kamp:

"De bringer med seg helt nytt supporterutstyr. (...) På kort varsel ble det igangsatt et arbeid for at Plankehaugen skulle få med seg helt nytt supporterutstyr til den spennende kampen mot Hammarby. Pongponger, flagg og banner er skaffet til veie i ekspressfart."

Lurer på om det ikke er ei jente som er talsperson, vet ikke navnet på henne, kanskje noen andre gjør det?

Ulf er fortsatt talsmann selvom han er innlangt på sykehus, men det ble enighet om at Roy N skulle legge ut en "pressemelding" ang denne saken.

Det sto vel ikke akkurat i avisen dagen før kampen, men kampdagen... vi så ikke disse duskene før vi kom på bussen torsdag morgen, vi har i utgangspunktet ingen rett til å nekte personer å ha med seg dusker inn på stadion.
At det blir tatt bilde av Øyvind sammen med en av duskedamene, er det vel heller ikke noe galt i? han har ikke blitt nektet å posere i avisen med dusker...

Beklager hvis det er mye skrivefeil her, men jeg gidder faktisk ikke å lese igjennom

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340