Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 aug 07, 16:54
Vel ting kommer ikke frem i media av seg selv, og jeg for min del er ikke så fan av medias vinkling på supportergrupper. Men pleier og stå for min egen vurdering og utifra egne erfaringer har jeg kommet til min oppfattning av Beavers.

Nemlig at det er en gruppe som lager liv på kamper og som støtter laget, selvfølgelig positivt og al heder for dette. Men man kan ikke gå vekk fra at Beavers har ett dårlig rykte pga bråk og at noen ikke klarer og oppføre seg ordentlig. Har selv sett hvordan flere av Beavers medlemene har holdt på i andre sammenhenger, ikke det at dette har noe med stjernen og gjøre, men som lager en oppfatning fra min side om at dette vil jeg ikke identifiseres med. Derfor så synes jeg at Beavers burde gjøre noe for og rydde opp og kvitte seg med uro momenter, men det er kanskje vanskelig når det dreier seg om en stor venneflokk. Uansett jeg skal ikke henge ut Beavers som som noe negativt, det er ikke meningen, men navnet har fått mye negativt hengende over seg pga enkelt individer.

Men nok om det kjenner flere av Beavers gutta og har mye positivt og si om dem..

Og jeg vil selvfølgelig støtte opp om Stjernen når jeg kan.

Mitt synspunkt på arrangementet rundt kampene har jeg fordi jeg vil at Stjernen skal få flere trofaste supportere, derfor er det viktig at rammen rundt kampene blir lagt slik at familier og unger kan gå på kamp, de er de yngre som skal bære tradisjoner vidre og om disse blir borte så ender det opp med at fære og fære drar på kamp.

Men selvfølgelig skryt til de som støtter opp i tykt og tynt, det skal jeg ikke ta ifra dere..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340