Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 aug 07, 15:41
Opprinnelig postet av spartasupporter

Uten disse pengene hadde FFK mest sannsynlig også spilt mot Sprint/Jeløy i år.


Tja. Jeg tror det bare var et tidsspørsmål før FFK rykket opp. Vi kjempet i toppen omtrent hver sesong og var farlig nær opprykk flere sesonger, så i løpet av 15 år ville det vært naturlig at vi rykket opp et nivå. Men fra 1. div til Tippeligaen på én sesong ville neppe vært mulig uten Høili sin hjelpende hånd.

Hvis klubbene kommer til enighet og får lagt frem en god sportslig plan i Sarpsborg, så kan det jo hende noen også vil invistere i Sarpsborgfotballen. Potensialet er jo der.

Forklaringene dine på FFKs suksess blir uansett for enkle. Man kan ikke bare legge x antall millioner på bordet og vips så går man fra 2. div til et etablert Tippeliga-lag på noen få sesonger. I bunn har det ligget godt arbeid i en profesjonaliseringsprosess som ikke bare har å gjøre med økonomi. Det hjelper ikke å ha masse penger hvis man ikke kan forvalte dem.

FFK har vært heldige (Høili sine penger), men også dyktige.

Jeg håper Sarpsborg kommer etter!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340