Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 14 apr 04, 18:39
Hei fugl!.At jeg i det hele tatt gidder å svare på det du skriver er at du i det siste innlegget ditt skriver en del bra ting.
For å få en viktig bit på plass med en gang,så er kjernen og de nærmeste rundt Plankehaugen en meget sympatisk og bra gjeng med stor fotballkunnskap,slik som helt sikkert dere også er!
Ingen i plankehaugen tror at vi er større eller bedre en dere i kanari.
Dere har vært store lenge og stiller alltid opp for Lillestrøm.
Men derfor jeg tror at det har blitt så stor oppmerksomhet rundt dette om kampen på tribunen er at vi trodde at dere var så meget bedre en det dere var.
Og bare det beviser vel at vi i utgangspunktet ikke tror at vi er så sabla bra selv.
Så det er klart at vi får blod på tann når det virkelig går opp for oss at vi kan matche Norges nest største supporter gruppe i en åpningskamp på deres egene(meget flotte)arena.
Men sesongen er lang,og for opprettholde dette inntrykket av oss selv videre utover i sesongen,må vi være ydmyke.
Vi må stille opp for laget uansett og ikke bare på de såkalte publikumsvennlige kampene.
Og det er jeg meget sikker på at vi kommer til å gjøre.
For vi i Fredrikstad har ikke så mye å skryte av sportslig sett når det gjelder de siste 20 åra,så det er klart det er noe spesiellt når så mange stiller opp for et lag som på forhånd er dømt så nedenom og hjem som FFK er.
Bare det beviser at vi elsker laget våres uansett om det skulle ende med nedrykk.
Vi var mange på kampene i 2 og 1-divisjon også vi.
Over 7000 i andredivisjon bevittner vel bare det at det er en utrolig kjærlighet rundt de rød/hvite fargene uansett.
Og med dette vil jeg ønske Lillestrøm og kanarifansen velkommen til stadion,men en ting må vi få på det rene;Det finnes bare en ekte aristokrat i Norge,nemlig FFK!

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340