Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fugl

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 04
Innlegg: 18

Lagt til: 13 apr 04, 22:37
jada jada jeg blir vel nødt til å innrømme at det ble for dumt å argumentere med meritter når ffk innehar så mange. men jeg ville bare trekke fram poenget å det er at ffk er blitt en skygge i norsk toppfotball ikke LSK. vi har vært i øverste divisjon i tredve år sammenhengende, dere er på det første... det kan dere være enig i?? vi er aristokraten, ikke dere. man må vel tilbake til 1960 før man kan huske sist ffk vant et gull. å da var ikke halvparten av dere født engang!!

mulig det er fjortis-sinne fra min side men utifra de svarene jeg får virker det vel som om at gjennomsnitts alderen her ligger på rundt fjorten år den også. hint hint Kristian B.... ;)

og hvis Møklegård leser det forrige innlegget mitt en gang til vil han finne ut at det jeg mente var at dere har lagt merke til banneret, selv om du ikke har kjørt forbi har du jo hørt om det...

sammtidig vil jeg referere til det fredpet76 skriver. vi kan godt si at plankehaugen er og har alltid vært helt rå på tribunen og Halleluja dere sang ut kanari-fansen på en dårlig dag. det er vel stort for dere, godt for selvtilliten og et hett emne når dere rykker ned igjen etter endt sesong. "husker dere serieåpninga da vi sang ut kanari-fansen?" hehe.

MEN det hjelper ikke. Lillestrøm vant overlegent 2-0 og 9-2 i sjansestatistik sier vel det meste. dere kjempet bra i perioder men dere fikk føle på kroppen at du kan ikke komme her å komme her! det er det sportslige som teller i en fotballklubb, glem ikke det!!!!!!!!!

---------------------------

Åråsen er mitt hjem!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340