Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fugl

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 04
Innlegg: 18

Lagt til: 13 apr 04, 18:30
Endret: 13 apr 04, 18:33
morsomt at jeg klarte å lage så mye rabalder ut av ett innlegg. takk for at dere bruker den dyrebare tiden deres til å svare på mitt innlegg!

mange uinteligente svar når jeg ser det er de samme 5-6 stykkene som poster på forumet deres. jeg vet at jeg ikke kom med for mye konstruktiv kritikk og saklige argumentasjoner men ble provosert av slike innlegg fra supportere som tilhører et lag som ikke har spilt i den øverste divisjonen siden krigen! :D

denne herr. Ebenfalk driter jo ut dere alle når han hevder at Lillestrøm har vært en skygge i norsk toppfotball og ikke ffk???!! Lillestrøm har vært lengst i toppserien og har meritter jeg ikke gidder å ramse opp engang. at han klarer å finne på et så kreativt navn som søpleåsen på stadionen som har blitt kåret til norges beste to år på rad er jo utrolig i seg selv. ta en titt på deres egen stadion; hvis det kan kalles en stadion... man må lære seg historie før man går så sterkt ut!!

og ja Møkkagård (for ett rart navn), jeg vet hva hockey er.... ;) banneret var artig det ja, selvom dere kjørte en annen vei ble det lagt merke til og det var det som var hensikten!

GUL MAKT!

---------------------------

Åråsen er mitt hjem!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340