Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 26 apr 04, 17:13
Irritasjon lever jeg for, det å irritere er det beste jeg vet. Men det å bli kødda med, og særlig av ting som ikke har betydning for meg, og av ting som jeg ikke angasjerer meg for, det ser jeg meg gjerne frabedt.

Å diskutere med tapere fra Moss, som kjemper i gjørma i breddefotballens førstedivisjon har jeg ikke sansen for. Jeg personlig holder meg nå til dette forumet, og til andre tippeliga forumer. Du frøken fugl, burde holde deg til Moss og første divisjonsklubber.

Det var en gang artig å diskutere med Mossinger, men det var da det var kamp om maktposisjonen som Østfolds beste. Det er det ikke langer, og den plassen makter vi å beholde.

Nå er det opp til skadeskutte fugler å bevise hva de er gode for, eller kanskje enklere hvorfor de ikke er gode nok.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340