Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 20 apr 04, 22:15
Fuglen er skutt - å ventet borte fra forumet. Den stakkarslige Larvik eller Mossekødden kan holde seg innenfor de speringene som er satt for ham, dette er uten for hans/hennes området. Dette er som sagt et nivå over, vi tilhører de edle, de som vet hva man driver med. Dere der nede, har fortrengt hvordan det var. Dere bør bruke energien deres, om dere har noen til å diskutere, spre helvete og kødd blant supportere i samme liga, eller divisjon som det heter nede hos dere. Nei, jeg er på ingen måte hoven, eller ovenpå. For vi rykker aldri ned, så den saken er jo grei den.

Takker for tilliten blant andre ffk`ere, som skjønner at denne pipp pippen skal bort. Bort for godt, tråkkes på, og feies ut i grøfta.

Om det er signaturen eller om det er noe annet som er feil med denne frøkenkråke, det kan vi like så godt gi faen i. For det er den samme dritten hele greia.

Til slutt - det er en ting jeg lurer på. Siden du kaller deg Frøken.... er du kjærring. Altså enten har du ikke noe liv, en kjærring som sitter foran pcen, og sprer kødd på andres forum. Eller så vet jeg faen ikke hva du driver med. Bruker de to fremmedordene her i verden som gjør deg minst mulig, og minst fryktfull. Ai ai, du skjøt ikke gullfugelen der. Frøken Kråke du, hva skulle en enga patriot med det samme nivået som deg bli da?

KlanenTispe


---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340