Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 20 apr 04, 16:01
Endret: 20 apr 04, 16:03
Jaja, det er den samme ulla det. Den slå tilbake taktikken din kan du spare meg for. Gidder ikke sånn, Pappa`n min er sterkere enn Pappa`n din opplegg. Det blir rett og slett for dumt.

Starten på sesongen har gått over all forventning. Ja jeg hadde håpet på poeng. Men, nei jeg hadde ikke trodd at vi skulle være spillemessig på høyd med lag som LSK og RBK, vi lekte med RBK til tider.

Jaja, det hjelper jo ikke når måla uteblir, skulle du vel til å si nå. Der kom jeg deg nok i forkjøpet. Måla kommer, det er noe underlig over det, hvis du var så heldig å så kampen som gikk riksdekkende på tv nå om søndan. (Øy forresten når sender de Moss?) så skjønner du at måla kommer snart. Det går ikke an og si at Ringberg og Söderstjerna ikke klarer å skåre i tippeligaen. Det som det her er snakk om er utur, og enormt press, når du første målet kommer nå til søndan mot Molde, så løsner det. Det skal du vite.

Å det sitatet ditt under der Frøken Fugl, det bør du se å endre på, eller så kommer folk å le av deg til høsten.


"Og Moss rykka ikke opp i 2005, sammen med en sparket LO, MFK og Fuglebrettet, slår vi oss til ro i første."


:ffk: Jeg ler av fugler :ffk:

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340