Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 aug 07, 19:04
Endret: 14 aug 07, 19:05

Opprinnelig postet av RuneT
Opprinnelig postet av T.Olsen
Det er ikke alle som har anledning til å dra på kampen, hvorfor ønsker du at vi ikke skal få se kampen på TV?

Jeg synes som mange andre at Rune Haugen er utrolig barnslig i denne tråden! En skam for Rune-navnet! Jeg sitter i Oslo og går på skole, skulle gjerne vært på kamp, men har ikke mulighet til det. Vil gjerne se kampen da!

Er det noen som vet om en eller annen nettportal viser den? Kan gjerne betale for å se kampen, bare jeg får sett den...

Tror forøvrig FFK vinner, og sikrer avansement med mange bortemål allerede på torsdag!

Er helt enig. Det er tross alt over 60 mil bort ditt. Zoran er ikke noe særlig bedre han heller. Og det hjelper ikke å true folk til å dra på kamp. Folk har forskjellige prioriteringer og må få lov til å ha det uten at Zoran, Rune (Haugen) , BRH skal kjefte seg hese for det... . Desuten er det jo A-ha konsert samme dagen så det er en del tusen  som skal dit også.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f