Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 13 aug 07, 18:51
Morgan driter seg ut igjen!!

Nå har faen meg tullingen sørga for å signerere han avdanka Raio Piroija for 4 nye år!! Er det mulig???

Er det ikke på tide å få bort han Morgan nå?????

Hilsen

Inge. RONI

--------------------------------------------------

Egentlig skrev jeg dette i en annen tråd...og fikk beskjed om at ironi var en fin måte å bruke språket på og at det passet bedre å poste her...jeg mener det hadde hatt godt av en egen tråd. Trying to prove a point here!

For det jeg ønsket med dette innlegget var å få kontakt med alle de mindre intelligente her inne som mener at når det er noe kjipt eller uønsket som skjer i FFK...ja så er det Morgan sin feil. UANSETT! Morgan har nemlig ansvaret for ALTsom skjer i FFK og styrer FFK som Saddam styrte Irak. Helt uten innblanding fra andre.

Men skjer det noe bra, ja da er det investorpoolen og Grønis som har all æren. Morgan hadde plutselig ingen ting med dette å gjøre. De levner han ingen ære for å ha fått til denne signeringen eller Wehrmann/Gashi.

Synes de aktuelle skal sjekke litt, da finner de ut at FFK er ett AS og at ett AS alltid har ett styre. Så kan de gå i lovsamlingen på bibloteket og lese kapittelet om Styreansvar og styrelovgivning generelt. Der finner de ut at en daglig leder i en bedrift faktisk må ha styrets godkjenning på alle større transaksjoner som involverer større pengebeløp etc.

Det var det lille jeg hadde tenkt å si;)

But on another note.....sinnsykt bra at ledelsen i FFK signerte Raijo for 4 år!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f