Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 13 aug 07, 11:14
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
.

1. AHa`s fanskare er vel i hovedsak godt i overkant av 30 år. En god del av disse har unger som går på skolen. Hva i allverden er det man tenker på når man arrangerer konsert siste helgen i ferien? Da er det på tide å rydde etter ferien, flytte hjem fra hytta, finne fram skolesekker og å få ungene inn i normal døgnrytme. Ikke dra på konsert

2. Er det noen tid på året folk har dårligere råd en akkurat nå? Ikke har studielånet kommet, folk har lånet penger til ferie, unger skal nye saker til skolestart. Da passer det dårlig for en famile på 4 å betale nesten 2400,- for å dra på konsert. .

Synes du har et poeng der, når man skal starte et nytt skoleår må man heller prioritere andre ting. Det er elendig arrangert og de har ikke akkurat lagt sjela i dette!

Samtidig synes jeg det blir feil å la sin egen mening om at A-ha er utdatert o.l. falle over dette, for det er helt forskjellige meninger hos alle. Det blir ikke saklig i så tilfelle.. :/

---------------------------

Andres meninger støter meg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340