Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 aug 07, 13:44

Syns det blir feil å frede nummer 8 pga. det sportslige Dagfinn gjorde for klubben. For skal jeg være ærlig, syns jeg ikke han var såååå god.

Derfor syns jeg heller ikke Pål Andrès nummer 2 bør fredes. Men allikevel mener jeg nr. 8 bør fredes. Nei, kanskje ikke fredes, men man kunne gjort noe "hellig" over det. Har tidligere foreslått at det kunne vært et kapteinstall, men går jo også an å gjøre noe annet.

Nei, sportslig er det flere som har gjort større ting for oss en Dagfinn. John Anders Bjørkøy som viste klubben tillitt i vinter, og skrev under på en 4årskontrakt. Raio Piiroja og Bora Zivkovic som reddet oss fra nedrykk for et par år siden. Pål Andrè må jo også nevnes, en trofast sliter. Simen Brenne, et stor talent som storspilte for oss, og som vi fikk masse penger for. Raymond Kvisvik som vendte hjem til Fredrikstad.. Osv. osv..

Men fortsatt ja til freding av nr. 8 eller noe som ligner på freding!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340