Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 09 aug 07, 12:59

Det var jeg som starten denne tråden. Da var jeg sikker i min sak. Dette støtter jeg. Men er ikke like sikker lenger etter å ha fått tenkt meg litt om. Har lest mange fornuftige innlegg her.

For det første så skulle Plankehaugen tatt en avstemmning mellom medlemmene. Plankehaugen stiller seg bak å frede Enerlys drakt. Virker som at bare noen i det øverste hold i haugen har tatt stilling til det. Er ikke plankehaugen for alle medlemmnene???  Tviler på at medlemmene har fått informasjon om dette?? Denne nyheten kom ut i demokraten!!

Hva om Plankehaugen øverste hold hadde stillt seg bak en annen sak. EKSEMPEL: Grønnhagen bør gå av som trener. Vil det si at jeg som medlem også støtter det???????  OSv.

Dette blir feil syntes jeg. Det virker som at det er ganske mange her inn som ikke støtter denne saken. Som jeg forstår bare mer og mer.  Full respekt til Enerrly og hans familie. Å syntes det er fint at vi støtter han og hans familie fullt ut. Men det med drakten blir bare litt dumt syntes jeg.

Hva med Trond Trondsen??  Måtte slutte med fotballen på grunn av Hodet. Han har vel gjort like mye vis ikke mer for FFk. Skal drakten hans fredes også da?????

Mange måter vi kan vise respekt på enn dette!!!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340