Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 aug 07, 09:23
Opprinnelig postet av Klokan

Altså mannen har ikke gitt helsa for klubben men den har på en måte blitt tatt fra han. Skjønner ikke at noen stiller spørsmålstegn til dette i det heletatt. Klubben har bestemt det og ferdig. Er det mulig at dere ikke har noe annet å diskutere og ellers å gjøre enn å kvarulere og ødellegge. Fy f... jeg får vond smak i munnen og vondt i magen av å lese enkelte kommentarer her. Skamm dere...

Har absolutt en viss respekt for synspunktene dine her, selv om jeg ikke er enig i dem. Vil bare si at jeg tror det er litt viktig å ikke gjøre dette til et slags moralsk spørsmål, eller et spørsmål om man synes Enerly fortjener sympati eller ikke. Jeg tror ALLE her inne, inkludert de som sier at de begynner å bli litt lei de tallrike støtteaksjonene for Enerly, har den aller største sympati med mannen, føler at det som skjedde var en forferdelig tragedie og ønsker ham alt godt. Jeg tror også alle setter pris på å se Enerly delta i den grad han gjør i forbindelse med FFKs kamper og treninger.

Selv fikk jeg bare gleden av å se Enerly spille én kamp for FFK, og det var nok til at jeg ble hodestups begeistret for spilleren. Var det noe vi supportere kunne gjort for å få mannen tilbake på banen igjen så skulle jeg mer enn gjerne bidratt til det. Men det er det ikke, desverre. Uansett hvor mye vi prøver å veie opp for tristessen så kommer vi aldri til å klare det.

Jeg tror det beste er at Enerly fortsetter å delta i FFK miljøet som den inspirator og humørspreder han er, og at livet i klubben forøvrig går videre mest mulig normalt.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340