Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 aug 07, 03:34
Endret: 09 aug 07, 03:37

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bob Page
Så du mener å bli utsatt for ei ulykke skal være nok til å få drakta di freda ?
du tar litt feil når ikke du ser hvilken spiller dagfinn enerly var for FFK

 

Du er veldig lik Zoran mot folk som ikke har samme mening som deg selv.. Kanskje enda litt verre pga msn-meldingene du sender meg om temaer jeg skriver om her på forumet som du ikke er enig i....

Hvis vi skulle freda draktnr til alle spillere som er/var viktigge for klubben ville lista bli veldig lang. Feks Markus Ringberg scora mange mål i 1. div for FFK og bidro sterkt til at FFK rykka opp i tippeligan, eller kanskje draktnr til Terje Høili for alle pengene han har spytta inn i klubben i det siste, eller Per Egil Ahlsens drakt pga frisparket han tok mot Vikning i `84. The list goes on. ., og som andre skriver her, kandidat over alle kandiater etter min mening er PAC for lang og tro tjeneste for klubben. Han har faktisk spilt for klubben i 10 år, og det er en evighet i disse dager, da spillerene stort sett tenker på hvor mye penger de tjener og hvor stor liga kan jeg spille for. 

Vil oppfordre moderatorene her på forumet om å lage en poll om dette temaet, for og i mot freding av drakt nr 8.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340