Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 08 aug 07, 21:48
Endret: 08 aug 07, 21:49

Ikke meningen å kverulere her, og mener bestemt at jeg ikke har svart på noe fra deg, men uansett... Synes heller ikke det er noen grunn til å banne deg herfra på bakgrunn av det du skriver, en del ting er skrevet i affekt, og det tåler jeg fint.

 

Mulig jeg uttrykte meg klønete, men hvis man prøver å sette seg i Dagfinn Enerlys sted, hva er egentlig et fredet draktnummer i forhold til hva han må leve med? Det er det jeg mener med feil grunnlag. Og generelt synes jeg ikke noe om freding av draktnummer, men hvis det skal gjøres, er min mening at det bør skje på grunnlag av en spsielt lang karriere og tro tjeneste. På bunnlinjen står det egentlig at jeg synes hele saken er utenfor alle proposjoner, synes det nærmets har blitt et hysteri rundt det hele.

 

Igjen; ikke meningen å kverulere, men forbeholder meg retten til å mene hva jeg finner for godt!

---------------------------

-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340