Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 72

Lagt til: 08 aug 07, 17:27

Spørsmålet nå er vel egentlig om styret i FFK faktisk kan si nei? Hvordan vil dette bli tatt i mot av "utenforstående" i norsk fotball og riksmedia? Etter Enerlys grusomme uhell har han omtrent utelukkende blitt behandlet godt i pressen og har fått sympati fra alle som har noe med norsk fotball å gjøre. Til og med internasjonale stjerner (ala Raul i forbindelse med en CL-kamp i Trondheim). Hvordan ville da mange av disse stille seg mot FFK om de sier nei til å frede nummer 8? Ihvertfall nå som det har kommet ut i media at Plankehaugen har fremmet forslaget og Enerly allerede har uttalt at han ville sett på dette som en stor ære.

Så jeg tror rett og slett ikke ledelsen til FFK har mye valg når saken blir tatt opp på styremøte med tanke på Enerlys status i fotballen og generelt i Norge. Tror et eventuellt nei fra FFK`s side vil bli mottatt ganske negativt.

Når dette er sagt så er det i grunn det samme for min del om drakten fredes eller ikke. Ser poengene til begge sider. Enerly har ikke vært i klubben lenge nok til å få en slik status og er ikke lokal og har heller ingen annen tilknytning til FFK enn at han var vår spiller da uhellet skjedde. På en annen side, han var vår kaptein og en skikkelig gladgutt som alle likte, og er en av få spillere som var godt likt av motstandere også. I tillegg så har han blitt tatt såpass godt vare på av klubben at det føles liksom litt galt at noen skal bruke "hans" draktnummer. Vanskelig valg etter min mening.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340