Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 08 aug 07, 16:48

Opprinnelig postet av Snæbbis
Skulle en drakt først fredes ville det for meg være mye mer riktig å frede nr.2, Pac, når han legger opp. I 2008 har Pac spillt for FFK 10 år sammenhengende, vært med oss mange tunge år i 2.divisjon, og vært et viktig bidrag til at vi nå ser konturene av en ny storhetstid på tampen av hans karriere. Pac har vært en lojal og viktig brikke for FFK, har aldri sutret, har alltid hatt en god innstilling og har så vidt jeg kan se alltid prøvd å gi det beste for klubben.

En så symbolrik handling som å frede et nr. bør finne sted nettopp på grunnlag av slike meritter, og ikke som en sympatierklæring. Vell er det trist med Enerlys skade, men Pac`s bidrag til klubben synes meg å være mye større, og dermed fortjent til tilsvarende hyllest.

 

Helt enig. Det er da mange andre måter vi kan OG HAR vist at vi setter pris på og føler med Dagfinn Enerly.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340