Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 08 aug 07, 11:12
Endret: 08 aug 07, 11:14

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg fortsetter å kverulere litt til. Du henviser til UEFA/NFF sitt regelverk. Jeg sier dette er diskriminerende og henviser til arbeidslivet. Du skriver at det slik i arbeidslivet, men at du ikke er enig at det skal være slik. Er ikke det en selvmotsigelse?

Er det en selvmotsigelse å hevde at det er slik i arbeidslivet? Hallo?

Dette har du allerede fått svar på i det første innlegget du "kverulerte" for. Jeg skrev at jeg er uenig i at folk fra Spania skal gå fremfor folk fra Burkina Faso (innenfor EU vs utenfor EU), men jeg synes det er helt på sin plass at lokale talenter skal bli satset på, da det helt klart fremmer interessen for den jevne mannen i gata. Det er faktisk mer artig å se 11 Fredrikstadgutter spille fotball fremfor 11 svensker, spanjoler eller "burkinafasoer" (hva er betegnelsen på en fra Burkina Faso? ). I tillegg er det nok heller ikke sundt med masseimport av unge talenter fra f.eks. Afrika. Det er grunnen til at Engelske lag ikke har lov til å hente spillere fra Sør-Afrika i en alder av under 18 år.

Du kan godt være uenig, men les i det minste innleggene du svarer på fremfor å kverulerer om det samme gang på gang. Da blir det ingen diskusjon.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340