Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 06 aug 07, 10:57
Endret: 06 aug 07, 10:58
Enig med Holters. Blir litt feil å hjemme bort `shalalalala` sangen blant `vanlige` sanger som ikke går mellom tribunene. (La merke til flere rundt meg som sang shalalalala tilbake til plankehaugen fordi teksten var gjemt bort på arket). De sangene som ikke går mellom tribunene er veldig mye værre å få med hovedtribunen på. (Tror ihvertfall jeg). Bedre å konsentrere seg om en eller to sanger og syns `shalalalala` har stort potensiale. Det begynte tamt, men det ble bedre utover i andre omgang, så fortsett å jobbe videre med den.

En annen ting jeg merket meg med den, var at etter at den hadde gått frem og tilbake to - tre ganger, så ble lydnivået fra Plankehaugen veldig mye laverer, noe som igjen førte til at flere på hovedtribunen ga seg også. Prøv å la den gå litt lengre med høyt trykk, så blir flere på hovedtribunen med også

Men syns uansett den passet ypperlig mellom tribunene og den kan bli veldig bra med tiden. (Er ikke lett å innføre nye ting på en så inngrodd tribune som hovedtribunen)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f