Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 apr 04, 01:58
Endret: 11 apr 04, 02:08
Ta det med ro. Ikke overvurder betydningen av noen usle tabelltips. Om noen spillere i det hele tatt får det med seg, så tror jeg ikke de bryr seg. Og om de bryr seg så blir det forhåpentligvis bare kilde til økt motivasjon.

Men til forsvar for tabelltipset:

Undertegnede har i tabelltipset lagt seg på en mest mulig objektiv innfallsvinkel. Av den grunn er det veldig enkelt å forsvare at FFK ikke tippes på trygg grunn. Tipset er ene og alene basert på hvordan spillerstallene til de ulike klubbene er pr. dags dato - har forsøkt å ikke blande inn følelser eller stor grad av subjektivitet. Da ville jo FFK havnet på 1. plass.

Det er mer enn nok av "uhøyidelige" tabelltips rundt om på nettet hvor egne lag gjerne plasseres kunstig høyt mens rivalene i bunn. Gjennomgangen av motstanderne er ofte gjerne overfladiske, sarkastiske eller feilaktige også. Eller alt på en gang. På FFKSupporter.net har vi forsøkt å få frem en ganske objektiv gjennomgang av lagene sånn de ser ut på papiret, for så å sette de opp mot hverandre. Har valgt denne innfalsvinkelen fordi det er nok av de mer "useriøse", og fordi jeg tror flere ønsker en litt mer saklig og "objektiv" gjennomgang. Illusjoner klarer man fint å bygge opp selv i sitt eget hode. Når vi har tippet alle de andre lagene saklig og objektivt, ville det vært tåpelig å gjøre noe annet når vi kom til FFK. Selv om siden heter FFKSupporter.net

Ut i fra disse kriteriene har jeg ingen problemer med å forsvare tipset. Burde kanskje ha presisert i begynnelsen at meningen med tabelltipset var å forsøke å distansere seg fra en subjektiv innfalsvinkel, men mente kanskje det var underforstått.

Dessuten oppfyller vi jo blant annet ønsket til Tor Trondsen m.fl i FFK som nettopp ønsker at de skal bli tippet i bunn. Og bare for å ha det klart: Selvsagt håper vi at tipset går til helvete! Ingenting ville gjort meg gladere hvertfall. I fjor tippet vi vel FFK på 5. plass om jeg ikke husker feil. Husker hvordan det gikk... Håper tipset blir minst like feil i år!!
:ffk:

PS! Det er undertegnede som er ansvarlig for tabelltipset.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340