Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 aug 07, 08:33
Uansett syns jeg Bertie har fremstått litt uheldig i denne saken og jeg har full forståelse for mange har fyren langt oppi halsen.

Hadde han tonet ned "hjemlengselen" litt i media hadde nok saken vært helt annerledes.

Saken med Kvisvik blir en helt annen, Kvisvik var på hell og hadde vært i Brann i to lange perioder, her snakker vi om en ung spiller vi hentet fra andredivisjon og ga tillitt og bygde opp til det punktet at han var på landslaget, før han ble skadet og har gått her over ett år, og så skal han plutselig hjem, og er i media annenhver dag og messer om hvor mye han vil hjem og at Viking er klubben hans, det bør stikke litt for en som elsker FFK. Litt av sjarmen å være simpel sånn sett.

På toppen av det jamrer hans seg på TV over at "spilleren har ingenting han skulle sagt", blir vanskelig å like fyren etterhvert, men det går nok over det også.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340