Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jul 07, 00:58
Endret: 29 jul 07, 00:58
Opprinnelig postet av fidq
Hadde det vært presisert at dette hadde vært et leserbrev og ikke ffksupporter.net sitt offisielle standpunkt så hadde det vært greit, men et leserbrev burde ikke ligget øverst av nyhetene på forsiden uten at det var presisert at det var nettopp det - et leserbrev.


Nå er vel mye av det som legges ut som artikler på denne siden subjektive meninger. Det er ikke slik at alle skribentene med redaktøren i spissen setter oss ned og skrive artiklene sammen. Det være seg spillerbørs, kampreferater eller skråblikk. Og når spalten (for det er nettopp det det er) heter "Sett fra sofakroken" så burde det ikke være noen som helst tvil om dette er subjektive meninger fra én person, og ikke noen offisielle uttalelse.

Det blir det samme som om alle dere som tar dette for å være en offisiell uttalelse tror at LørdagsMorgan er en offisielle ukentlig uttalelse fra hele FFK. Det er det som kjent ikke, det er en persons mening, nemlig Morgan Andersen, selv om den finnes på førstesiden på www.fredrikstadfk.no når den blir oppdatert. Denne spalten på ffksupporter.net (jeg vet ikke om det blir flere) er akkurat på lik linje med denne, slik jeg ser det.

Jeg syns det er flott at andre personer kommer inn med innspill, og setter spørsmålstegn ved ting. Utførelsen skal ikke jeg gå nærmere innpå, men det virker på enkelte at denne artikkelen aldri skulle ha blitt lagt ut, og det føler jeg blir litt feil. For alt jeg vet så tar skribenten og leser denne tråden, plukker ut det som er av konstruktiv kritikk og tar med seg det videre. Nå vet jeg ikke om dette var første gang han har skrevet noe, men ingen blir verdensmester med en gang uansett, og er det noe som er helt umulig så er det vel å skrive en artikkel som de fleste er enig i her inne, for gudene skal vite, her er det mange forskjellige meninger! :)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f