Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 28 jul 07, 21:38
Endret: 28 jul 07, 21:42
Det første jeg tenkte (og grunnen for at jeg startet denne tråden) var fordi jeg trodde det var ffksupporter.net sine synspunkter som lå på forsiden. Jeg er ikke den mest aktive her inne, men jeg er flere ganger daglig inne for å holde meg oppdatert på ting - og det har jeg vært i mange år. Det finnes vel flere redaktører og moderatorer her inne og jeg kjenner ikke til navnene  til de, og derfor trodde jeg det som kom på forsiden var en del av det ffksupporter.net sitt synspunkt på FFK. At det skulle være et leserbrev fra en eller annen person med sine egne meninger (som alle andre) var for meg helt utenkelig.

Hadde det vært presisert at dette hadde vært et leserbrev og ikke ffksupporter.net sitt offisielle standpunkt så hadde det vært greit, men et leserbrev burde ikke ligget øverst av nyhetene på forsiden uten at det var presisert at det var nettopp det - et leserbrev.

Jeg vil vel tro at også andre kan misforstå dette, og andre medier bruker jo ofte dette nettstedet til å lage sine saker. Det vil derfor kunne være uheldig at andre lager en sak på at FFK-supporterne generelt er skeptiske til poolen (da jeg generelt tror at dette ikke stemmer).

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f