Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 28 jul 07, 16:57
Opprinnelig postet av paco
Det er ihvertfall fritt fram for og skrive hva man vil på denne siden da moderatorene må behandle alle likt.Så har noen lyst til og skrive dritt om spillere,trenere og personer i styret samt supportere så er det fritt fram


Herregud...
Det har da alltid vært lov å skrive hva man mener om forskjellige personer og institusjoner rundt FFK på disse sidene, så lenge man holder seg for god til å bruke injurierende personkarakterestikker.

Du sier gang på gang at Kenneth Johansen slenger dritt om enkeltpersoner i leserbrevet sitt.
(Det er skrevet som en høyst subjektiv tekst i jeg-form, så jeg vil heller kalle det et leserbrev enn en artikkel)
Hva slags dritt er det han slenger egentlig?
Jeg kan ikke se ett eneste sted i hele leserbrevet hvor det blir slengt dritt om noen enkeltpersoner.
De personene jeg antar du mener (Morgan og Terje) blir til og med fremhevet som redningspersoner med hjerte i klubben.

Når det er sagt så vil jeg understreke at jeg absolutt ikke er enig i det som blir skrevet i artikkelen, og jeg syns at forfatteren fremstår som temmelig paranoid.
Men hva så?
Det er da ikke slik at artikler jeg ikke er enig i skal bli sensurert på grunn av at jeg ikke deler forfatterens synspunkter?

Jeg syns det er en stor forskjell mellom å slenge direkte dritt, og det å komme med sine egne subjektive konspirasjonsteorier, selvom de er aldri så paranoide.
Forskjellen ligger i mine øyne i språkbruken samt det at en teori/påstand ikke blir fremstilt som fakta.
(refererer til uttrykket "jeg tørr påstå")

Angående hva det er lov å skrive på denne siden så er det selvfølgelig lov å si at en spiller hadde slett innsats å burde gå i seg selv. Men å si at den samme spilleren er en lat **** som burde dra til ****** og aldri mer vise seg i Fredrikstad ,DET er å slenge dritt

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f