Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 jul 07, 16:06
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Dersom man irriterer seg over disse faktaene, bør en bli forbannet på ledelsen i FFK istedenfor artikkelforfatteren og moderatorene.

Nå synes jeg ikke du skiller snørra fra barten.

Vi er/var forbannet på den forrige ledelsen/styret som klarte kunststykket av å kjøre klubben så til de grader i dass at vi måtte få den krisehjelpa vi fikk. Krisehjelpa er det ingen (vel, noen) som klager på.

Derimot må det være lov å kritisere en artikkelforfatter som skriver sannheter som i beste fall er hans egen magefølelse og synserier. Da må det også være lov å kritisere den/de som lot "artikkelen" (leserinnlegget, fra sofaen, whatever den skal kalles) gå igjennom uten en liten vask.

Tilogmed leserinnlegg i f.eks. Dagbladet redigeres før de går på trykk - og det er nok en del leserinnlegg/artikler som refuseres, for å si det forsiktig. Jeg har selv fått et innlegg i retur - fordi jeg brukte "upassende ord og uttrykk" da jeg beskrev en politiker som en "vinglefitte". Nuvel.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340