Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jul 07, 11:30

Opprinnelig postet av paco
Er det og lyve mener du eller har ting forandret seg i ettertid? han har også sagt at alle spillere kan selges for nok penger og Bertelsen ønsker seg hjem.Enkelte i FFK som følger treningene sier også at Bertelsen har mistet litt av farten i bena og det er muligens ikke så rart med tanke på den skaden han har hatt.Til slutt så vet du at media vrir og vender på ting en gang i blandt og det kommer ikke alltid ordrett ut

Ting har forandret seg i ettertid, bedre tilbud fra Viking og mer syt om hjemlengsel fra Bertie (noen kutter jo aldri navlestrengen ). Syns overgangen er helt grei. Morgan gjør gode avtaler og jeg spiser ikke alt som står i media når det gjelder overganger.. (feks. Gashi var heller ikke til salgs..)

Jeg har personlig ikke ofret Bertie en tanke siden han helt alene med ballen klarte det kunsstykket å skade seg alvorlig. Vi får bra betalt for en spiller vi har klart oss bra uten.

---------------------------

RednWhite


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340