Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 jul 07, 12:47
Opprinnelig postet av Lemmy

Hvorfor ikke være litt positiv, Rune Haugen? Du har ikke mye peiling, hvis du mener at en kaptein bare skal være en "harding". En kaptein skal vise ansvar på treningsfeltet, og bry seg om de andre spillerne. Har de noen problemer, skal det være mulig for en kaptein og snakke med.

I tillegg har han alltid en intensjon om å bli bedre, og kan være et godt forbilde. I tillegg kan han være ganske tøff på banen, og er en løpsmaskin. Han er nesten den ultimate kaptein!

Jeg skriver at han ikke er en ideel kapteinstype hos meg. En kaptein skal vel vise vei på banen under kamp ?? Dette synes jeg Jonna svikter på i stor grad. Han skal få med seg de andre til å gjøre jobben også. Når det butter i mot så er han blant de første som resigner virker det som. Hjelper ikke om han er ganske tøff,og er en løpsmaskin hvis han ikke greier å dra med seg de andre gutta.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340