Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 jul 07, 12:27

FFK gir ut feil signaler hvis de bytter kaptein nå. Bjørkøy viste at han er glad i klubben, og skrev i vinter under en kontrakt på 4 år, selvom FFK da hadde ny trener, og ikke et så bra lag. Derfor syns jeg vi kan vise gjensidig respekt. Når de henter inn to sentrale midtbanespillere, er det dumt å ta fra ham kapteinsbindet i tillegg.

Men mot Lyn ser vi vel en Rami Shaaban som kaptein. Tror vel ikke det blir Gerrbrand. Han er en ledertype, men så vidt jeg kan se, snakker han ikke nok på banen. Derfor ville jeg vel kanskje valgt Piiroja eller Shaaban. Men nå har vi så mange ledertyper, at det blir vanskelig og velge.. Shaaban, Bjørkøy, Sjöberg, Gerrbrand, Piiroja og  Wehrman.

Men Rami og Gerrbrand er visekapteiner, så det blir nok en av dem. Helst Rami.

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340