Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 jul 07, 11:47
Opprinnelig postet av Scout

For min egen del håper jeg at vi kommer til å se mer og mer til Trulsen og andre håpefulle talenter i juniorstallen på A-laget etter hvert. Begynn med noen minutter på slutten av noen kamper og gi de mer tid og tillit etter hvert som tiden går og de utvikler seg.

Vi kan iallefall banne på at de ALDRI vil slå igjennom hvis de ikke får prøve seg. Jo tidligere de får tilvendt seg tempoet i eliten, desto bedre er det. Selvsagt må de matches pent og vi som supportere må støtte dem så mye som mulig - egne sanger, TIFO, osv.

Våre unggutter er arvesølvet. Utviklingen av priser og antall utlandske spillere gjør at vi på sikt vil få enda mer behov for bredde blandt de unge - da finnes det ikke noe mer motiverende enn å se FFKs A-lag ligge på øvre tabellhalvdel og at vi spiller med lokale, unge, spillere.

Når det er sagt må vi ikke glemme at vi i Fofana og Tarik spiller med elitens yngste angrepsrekke...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340