Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5529

Lagt til: 05 jul 07, 13:05

Jeg tror ikke det er noe poeng å spekulere i detaljer i denne saken. Spesielt ikke før en eventuell rettsak.

Jeg er mer opptatt av hvordan dette eventuelt kan skade FFK. Om Morgan Andersen skulle bli funnet skyldig i dokument forfalskning, vil han antageligvis trekke seg eller bli funnet uskikket til stillingen som klubbdirektør. Dermed mister FFK en leder som har gjort en god jobb etter at han kom hit. Det er vel den eneste negative følgen dette kan få for FFK.

MA kan bli dømt til fengsel. FC Lyn kan muligens kreve erstatning/oppreising for at han har satt klubben i vannry. Shittu kan muligens gå til injurie søksmål for beskjyldniger om dokumentfals, men da må vel han bevise sin uskyld(?).

Om forliket mellom Chelsea, Man Utd og Lyn omstøtes fordi det kom til på bristende forutsetninger kan FC Lyn måtte punge ut med hele beløpet de fikk for Mikel. Om MA har gjort noe galt så har han ikke gjort det i egen vinning, og kan derfor ikke settes ansvarlig av FC Lyn for dette beløpet. Dette er penger Osloklubben i så fall har mottatt urettmessig.

 

Min konklusjon er altså at om MA blir funnet skyldig så er konsekvensene for FFK marginale, for MA betydelige men til å leve med, for FC Lyn katastrofale.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340