Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 04 jul 07, 09:41

Enig med deg, Holters, i at det beste for alle parter ville være om Morgan, hvis han blir tiltalt, ber om permisjon fra stillingen. Da sparer han styret for vanskelige beslutninger, og seg selv for en mulig suspensjon.

Om han så skulle bli dømt, er det vel ganske opplagt at avskjedigelse kommer. Men om han blir frifunnet, er det ikke noe problem å komme tilbake fra permisjon. Bortsett fra, selvsagt, at i media kommer mannen for all fremtid til å være skyldig i både det ene og det andre.

Dog er jeg uenig med deg angående bruken av FFKs egen TV-kanal. Jeg vil ikke gå så langt som Bodahl-Johansen, men Morgan Andersen er ikke siktet for noe som angår FFK og dermed synes jeg ikke FFK som klubb skulle involvere seg noe mer enn det man har sagt til avisene - at man forholder seg til at MA gjør en god jobb som direktør. Morgan Andersen kan så velge om han vil uttale seg til media forøvrig - eller la det være. Alt kommer uansett for en dag når (eller hvis) saken kommer for retten. Derfor skulle jeg ønske at man nå lot det hele ligge inntil statsadvokaten har besluttet om det blir tiltale eller ikke.

Jeg føler uansett for å komme med en sluttkommentar om mitt inntrykk av denne Morgan/Mikel/Shittu-saken. Morgan har tatt snarveier, det er det ingen tvil om. På den annen side så gjør alt det som skjedde med Mikel at jeg ikke kan skjønne at noen - inklusive politiet - kan feste noen som helst lit til Shittu. Mikel så da ut til å trives med både kontrakt med Lyn og overgang til Manchester United inntil han hadde snakket med agenten, og anklagen om falsk kontrakt kom ikke på et naturlig tidspunkt - nemlig da overgangen var i boks. Nei, den kom mye senere.  Hvem vet, kanskje alle lyver i denne saken?

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f