Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 02 jul 07, 21:49

Du husker kanskje ikke åssen Morten Hanssen fikk gjennomgå ?? Nå vet ikke jeg hvor gammal du er, du har ikke oppgitt det i profilen din.

[/quote]

Jo, jeg er 28 år og husker veldig godt hvordan Morten "Kamfer lår" Hanssen fikk gjennomgå - det var et helt ekstremt tilfelle. Det var dessverre ufortjent, for Morten var en dønn ærlig fotballspiller (en begrenset sådan riktignok) som sto på kampen igjennom.  

Jeg synes forøvrig at buing etter kamp er en berettiget og totalt ufarlig måte å vise sin misnøye på da dette ikke går på enkeltpersoner, men laget som en helhet. Jeg er selvfølgelig enig med deg Rune, at å slenge med leppa til enkeltspillere går direkte på person. Det sier seg jo selv,  men som en annen debattant nevnte tidligere i tråden: det kommer an på hvordan du pakker det inn. Det er forskjell på å be en spiller "dra til helvete ut av klubben!" eller "ta deg sammen!". Brytes du ned av slengbemerkinger som sitnevnte kommentar, så har man ikke den rette psyken til å spille Tippeliga eller internasjonal fotball. Litt temperatur skal det være, og litt temperatur må man tåle. "Den som er med på leken, får tåle steken...."

Men jeg spør spørsmålet en gang til: hvordan skal budskapet formidles fra tribunen mot banen dersom man ikke er fornøyd med spill/ innstas? Skal man tie helt? Jeg likte forøvrig veldig godt banneret som ble vist av Plankehaugen før kampen, men nå tenker jeg på underveis i selve kampen(e).

 

---------------------------

Pontus


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340