Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 30 jun 07, 08:35
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av nelg64

Det er annet enn spillerferdigheter som ligger bak. Jeg synes dette er en stygg sak, og jeg mister mer og mer respekten for Grønnis når jeg fra innsiden får informasjon. Hadde dette vært i det "normale" arbeidslivet ville jeg kjørt dette hardt for han.

Vi snakker om og ødelegge en familie. Grønnis er STYGG.

Jeg tror alle ville sett Toth på i denne kampen, han sitter og vil virkelig bevise, han er en kriger fra før, vi ligger under for et 2.div. lag hva faen får en trener til å sette på Hoås eller andre, jo personlige valg, ikke annet.

Du har sikkert mer innsideinformasjon enn jeg har. Men det er vel uansett opp til treneren å være den som gjør valget av spillere til A-laget ti lenhver tid, og da må det jo bli hans personlige mening som er det avgjørende.

Forstår ikke helt hvordan du kan mene at Grønnis ødelegger en familie. Toth har da som alle andre ansvar for seg selv og sin egen karriere.

Det sagt, jeg er også en stor fan av Toth og håper å få se ham på A-laget igjen. Men jeg må innrømme at det jeg så av ham i bortekampen mot Strømmen ikke vitnet om førstelagsspill. Desverre.

Du har rett, treneren må velge, det er bare bakgrunnen for valget som ikke er bra. Du har også rett når det gjelder prestasjonene i FFK2, men det skal en stor porsjon motivasjon til for å yte max, så det blir feil å dømme etter hans prestasjoner der. La oss håpe han finner den tilbake i en annen klubb. 

Det er mange som har fått mer enn nok mulighetr til å bevise, men ikke han. Glem saken, måtte bare blåse ut: :-)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340