Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 21 jun 07, 22:19
Endret: 21 jun 07, 22:20

Opprinnelig postet av keiko99
mustang. det at brann vinner 2-1 på hjemme bane over Aalesund syns jeg ikke er å slå tilbake etter ett tap på 6-0 over lyn.. Hadde jeg vært brann patriot hadde jeg forlangt at brann valsa over Aalesund. brann slet fatisk i 45 minutter føre det kom 1 mål...

 

Keiko: Ja hvis man ser bak resultatet så er muligens uttellingen for dårlig. Vet ikke hvordan kampen utartet seg, mulig Brann var heldige som vant eller de burde vunnet mer eller kanskje Aalesund burde tatt poeng? hva vet jeg.. Men det at de tar 3 poeng er ikke for dårlig. Det deles ut 3 poeng for seier, verken mer eller mindre. Ingen husker matchen i etterkant, men kun i hvilken retning poengene gikk.

 

Hver kamp lever sitt eget liv, og man kan ikke si at det å vinne 2-1 over et bunnlag er for dårlig, for det deles ikke ut stilkarakterer, kun poeng og det har Brann fått 3 av i denne kampen og det er det som teller!. Men altså, jeg har ikke sett kampen og vet ikke om det var fortjent eller ikke.

 

Du får gjerne mene at "det å vinne 2-1 over Aalesund ikke er å slå tilbake" men da er vi uenige.

 

Kanskje Brann ikke er bedre?

Kanskje Aalesund er bedre enn tabellsituasjonen viser?

Hva syns du, Keiko? :)

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f