Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 18 jun 07, 19:35

Pelt seg pokkerivold å vekk fra feltet våres????

Hvem er egentlig våres? En gjeng med drittunger som tror at dem eier plankehaugen feltet? ALLE som er medlemmer av plankehaugen har full rett til å plassere seg hvor som helst på feltet, under førstemann til mølla prinsippet. Den eneste som har sin "faste" plass på denne tribunen er faktisk Zoran. Å for min del kunne faktisk han også stått hvor som helst, han har jo megafon........ Kanskje en ide at dere hadde flytta litt på dere rundt på feltet, er jo fader ikke lett å høre hva alle sangene handler om og vi ikke har fått teksten utdelt noe sted. Mange av sangene høres ut som bare mumling i enkelte av tekstene.Dere jubler og hyler når medlemsantallet  til PH øker, men ønsker "gamle damer og unger" vekk fra feltet og uttaler at dem ikke har noe der å gjøre. Er dere klar over at over halvparten av PH medlemmer består av voksne damer og unger? Jeg var tilfeldigvis vitne til hendelsen med "ho dama med den ungen" på kampen mot start som du Marcus siterer til. Å makan til oppførsel fra drittunger, mot voksne mennesker har jeg neppe opplevd før. Hva er vitsen med å komme på stadioen en time før avspark for å få en bra plassering når dere "jager dem bort" med å være kvalme og ufine og "skremmer" unger. Vet også at "denne dama og ungen"  er ivrige PH supportere som synger og er med å lager show på hver eneste kamp, borte som hjemme. Det er ingen som gidder å yte hvis dem bare får kjeft. Vær litt mere positive og ikke tro at dere er mere verdt enn andre i PH. Å at vi hadde en "indre kjerne i klanen" var for meg veldig ukjent, og i hvert fall at disse hadde en egen fast plass på PH feltet?

---------------------------

plankehaugen for ALLE :-)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340