Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 jun 07, 04:21
Endret: 18 jun 07, 04:46

Altså ... i 4 år har jeg prøvd å skape en stemning som alle kan trives med og kan vare stolte av det. Hva skjer da ?????

Leser innlegg etter innlegg hvor folk stiller enkelte spørsål om diverse ting. Endre , bob og alle andre som har så mye fint å si etter start kampen ( ja 7 nations army skal holdes helt ttil feiring da)  ... "KJØS MEG I RÆVA"   .....

I dag holder på å klikke for meg for hvor dårlig plankehaugen er.... i 20 minutter står dere der og later som om alle andre skal synge for dere. Jeg driter i det om du er fyllesyk etter lørdag eller er du alrgisk mot pollen.... f... i helvete er du på det felte der da skal du f... meg gi jernet. I tillegg så klager folk til meg om høyre og venstre vingene da... HVA VIL DERE JEG SKLA GJØRE DA..... ?  Skal jeg f.... peke på hvert og et menneske som ikke synger ? i dag pekte jeg på hun blondie og kallen henne s som hold på å sovne .... er det f... meg ikke et annet menneske som kan fortelle til han ved siden at han skla synge. Er dere så misrornøyde med tilstanden så ta f... meg tak selv og gjør noe med dette. Få folk til å trøkke til og lag stmning da.... HVA ER DERE LAGET AV ??????????? 

Skam dere alle sammen og så kan dere fortsette å skrive dritt om alle andre og meg da....

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340