Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 11 jun 07, 23:55
Endret: 11 jun 07, 23:55

Opprinnelig postet av Kent

Veldig uenig. FFK har ranet både VIF og BRK for poeng. Vi kan ikke forvente at det fortsetter. Vi er heldige som står med 12 poeng etter min mening. Vi har møtt god motstand men vi har også spilt mot 10 mann i nesten 2 av 3 hjemmekamper.

Ser man bak resultatene har presatsjonene vært urovekkende. Kun en omgang (1. mot Viking) har laget briljert på hjemmebane, det er langt mindre enn hva vi er vant med fra tidligere år. Tapet mot Stabæks 10 mann hjemme pluss at vi ble rundspilt av VIF på hjemmebane er bekymringsverdig. Samt at Lyn klarte å holde spenning i kampen helt inn med 10 mann på vår hjemmebane.

Poenghøsten så langt er OK men vi kan ikke regne med at FFK vinner kamper hvor de blir rundspilt. Om ikke prestasjonene forbedrer seg vil vi garantert falle nedover på tabellen!

Tenderer til å være enig med deg i dette.Hovedforskjellen i år, i forhold til under Drillo, er at jeg tidvis ser en plan med det offensive spillet. Under Drillo gikk det kun på å pumpe ball, for å se hva som skjedde. Vi ranet til oss veldig mange poeng den gangen også, i motsetning til under Eggen, der vi ofte angrep og skapte veldig mange sjanser, uten uttelling. Se på sjansestatistikken i avisene, de er ingen fasit, men de gir tegn som tyder på at vi så langt har hatt flyt foran mål. Spillet må bedres, og spesielt på midtbanen trenger vi forsterkning, i en ballvinner med motor, ala vår (nesten) alles kjære steintøffe Roger.. 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340