Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 jun 07, 13:26
Opprinnelig postet av dracula

Til de som sier at korpset ikke gidder å kjøpe bilett engang.

Greit nok det, men jeg ville se på de som orket og drasse tubaer, saksofoner, trommer osv med seg rundt omkring på forskjellige plasser på stadion. Foruten at mange intrumenter er vanskelig å drasse med seg, tar stor plass, skaper iritasjon m.m koster mange av de også flere tusenlapper.

Hva har dette med saken å gjøre? Instrumentene tar plass? Om de betaler billetten sin selv eller om noen andre gjør det - uansett tar ikke instrumentene mer eller mindre plass av den grunn. De skaper heller ikke mer eller mindre irritasjon.  Det er for eff ingen med tuba som tar med seg tubaen på sitteplassen sin - selvsagt har de et sted de kan plassere instrumentene under kampen.

Og tror du virkelig så mange i supporterkorpset har kjøpt instrumentet de bruker utelukkende for å spille i supporterkorpset? Jeg tror forøvrig ikke så mange har kjøpt instrumentene i det hele tatt... Dette er instrumenter fra nåværende eller tidligere deltagelse i skolekorps, arvegods, osv.

Jeg har trumpet selv. Kanskje jeg skal stille opp i korpset og dermed få betalt inngang?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340