Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04
Innlegg: 122

Lagt til: 03 jun 07, 17:13
Utrolig mange tullete kommentarer her... Til de som sier at korpset spiller i for lavt tempo osv... Er det ikke slik at korpset marsjerer mens de spiller både ved spillingen rundt omkring i byen og inne på stadioen? For i så tilfelle så er det ikke så veldig mye å gjøre med akkurat det. Så lenge en marsjerer mens en spiller er en nødt til å holde seg til et visst tempo, av den enkle grunn at det skal være mulig å holde seg på beina mens en går og spiller. Jeg skjønner ikke at folk orker å klage på det faktum at en får fem minutter med korpsmusikk før kampen. Selv om en ikke liker det, så kunne det da ha vært underholdningsinnslag som ville vært mye verre. Kan være enig i de som kommenterer det faktum at supporterkorpset fisker etter gratisbilletter da. Det er jo et supporterkorps og hvis de skal ha gratisbilletter av FFK er det jo svært mange andre som også fortjener det! Men hvis noen ønsker å sponse de med gratisbilletter så er vel det eventuelt opp til de som faktisk velger å sponse de? Folk må jo tross alt få lov å bruke penger på det de vil.... Eller er det noen som mener at de har en rett til å bestemme hva folk bruker penger på også?

---------------------------

"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340