Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jun 07, 04:10
Endret: 03 jun 07, 04:13

Opprinnelig postet av keiko99
nå må ikke vi stå og hoppe og synge i 90 min bare så det er sagt. Det å gå rundt i byen og en runde på stadion det er noe dem må for å få lov til å komme inn gratis.. Det ligger mye øving bak for å bli en del av korpset. Det koster dem å bruke det dem har og det koster dem og holde det dem har i god stand.

seriøst, hvor dum er du keiko? ingen har bedt supporterkorpset om å spille på stadion, de bare trenger seg på. ingen har bedt de om å starte et korps i det hele tatt. ingen har bedt de folka som er i korpset om å begynne å spille i supporterkorpset.

supporterkorpset gjør dette frivillig, på eget intiativ, på lik linje med at vi står og hopper og synger frivillig, på eget intiativ. forskjellen er at de krever både penger og gratis inngang for å gjøre dette, mens vi supportere ikke krever en dritt.

vi elsker laget og klubben, de elsker penger og oppmerksomhet. derfor mener jeg det er helt feil at de skal kalle seg supporterkorps.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340