Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 29 mai 07, 21:53

Synes det ble litt bedre med de nye knappene, men sånn stort sett så synes jeg at fredrikstadfk nettsiden er ganske dårlig. Veldig bra at de har fått FFK-TV, og siden oppdateres med nyheter mye oftere enn tidligere. Gresset i bakrunnen er fryktlig amatørmessig, designet i seg selv er litt kjedelig og den øverste reklamen irriterer. Dette er jo bare mine meninger, er ingen web designer men flere av de andre TL klubbene har mye flottere sider å vise til. Savner bilder fra kamper, treninger, FFK2 osv. Multimedia er alltid tøfft. Litt mer fakta og bilder av den nye stadion hadde også vært fint. Jeg er sikker på at det finnes flere dyktige web designere i Fredrikstad som sikkert hadde kommet med noen gode idéer og tips. Plankehaugen.no, aristokraten.no og fredrikstadfk.no er ikke stort å være stolte av. Plankehaugen vokser jo stadig og er vel Norges tredje største supportergruppering eller noe sånt, pinlig at de ikke kan få til noe bedre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f