Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 23 mar 04, 14:22

Vi skal snart sette nesa mot den lille plankebyen litt lengre oppe i Glomma, mere kjent som tettstedet like ved Strømmen.

Jeg leser på kanari-fansen.no at de satser stort på sang fra tre tribuner og masse tifo ( dvs: mye å rydde opp etterpå).
Jeg vet at Plankehævven har planer, og at det er skrevet litt om det her på debattsidene.

Jeg synes det allerviktigste er at vi synger alt det vi kan igjennom hele kampen, selvom vi skulle mot formodning ligge under. Det er en TV kamp og vi må vise fram Fredrikstad på en god måte.

Trøkk fra tribunen krever at de folka som skal være med å dra sangen må / skal stå øverst og mest mulig på midten.

Selvom det er sitteplass og vi har betalt for å sitte må vi stå igjennom hele kampen. Det vil gi et signal til guttæne at vi står med dem, samme hva.
Et-stå-oppreist-hele-kampen-og synge-TIFO!!!!

Alle skal ha skjerf, og alle skal løfte det over hodet på de sangene vi skal gjøre det. "Skjerfhav" er jo tøft, husk at på TV ser det jo bare rått ut!

"Når lemmæne faller på Flora" må jo synges samtidig som vi svaier fram og tilbake.

Alle skal brøle F - F - K når Dag Jørund drar i gang. Gi meg en........
Er du enig med meg i det Dag Jørund?
Det blir liksom litt tamt om vi ikke svarer??????

Er det noen andre som har noen andre ideèr??

Fyr løs fra hofta med alle forslag!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340